Nenek Tua Jadi Pengedar Dadah!!


Salam sahabat blogger. Banjir sudah melanda kedah n perlis. Pada yang tinggal b'dekatan sungai tu awasilah anak anda. jangan sampai dibawa arus sungai yang deras. yeh! topik ari nie. jom nengok story kt bwh.

lokasi : atas kerusi.
mood : banjir.
Seorang pesara berumur 87 tahun, Ola Mae Agee akan meraikan ulang tahun kelahirannya yang ke-88 di penjara selepas polis menangkapnya semasa dia mengedar dadah dari kediamannya. Agee dihukum penjara 18 bulan selepas juri sebuah mahkamah mendapati dia bersalah menjual dadah dari kediamannya.

Dia ditangkap selepas seorang anggota polis menyamar untuk membeli kokain berharga AS$24.10 (RM74.48) daripada nenek itu. Hukuman itu menyebabkan nenek tersebut bakal berumur hampir 90 tahun semasa dia berada di dalam penjara.

Nenek itu pernah mengaku salah pada Disember 1996 kerana memiliki barang kawalan dengan niat untuk menjual, mengeluar dan menghantarnya.

* Nenek2. da tua2 pn masih jual menda yang tak berfaedah. insaf la nenek oi. =p *

17 pengomen tegar:

si biskut berkata...

Nak insaf macam mana sebab dia dah fikir dah pon,lepas nie ada lah orang nak jaga makan minum dia kat penjara tuh.

mamasue berkata...

hahahah..kelakar lah si biskut nye comment...nenek ni mmg degil lah,kecik2 dulu pun mesti tak dgr kata nih...n'eway,mamasue suka lah template mizz apple...

mizzapple berkata...

biskut : haha. nenek tu da tua. tnjuk la cnth yg baik tuk ank mda. keke

mamasue : degil org tua mmg cm2. kah3
thnx mamasue. template simple je. ^^

kakchik@ella berkata...

nenek ni dah tua. dia nak wat pe duit byk2 eh?

mizzapple berkata...

nk kasi ank cucu dia kot. wuwu

She's retarded berkata...

kubur dah melambai-lambai pun masih buat benda haram. weird

AngahSayang2314 berkata...

dasyat nenek tu kan???

angah singgah sini....4llow uu jom tukar2 link

mizzapple berkata...

she's : rumah kata pergi. kubur kata mari2.

angah : mmg dasyat!!^^

hiro berkata...

oh..

pingu_kecik berkata...

hurm, kalo da pasal duet..
da tak kire tue ke mude ke..=(

mizzapple berkata...

betul3.

Sabri berkata...

insaflah wahai nenek..hehehe

░♥si lampu neon♥░ berkata...

HEBAT GILER NENEK NI

NICK IRFAN berkata...

dah tua2 pun jual dadah jgk? adoi...

mizzapple berkata...

nk hidup senang punya pasal.
nenek 2 jual la dadah.

princeduyong berkata...

nenek tu islam ke..?

chacha berkata...

ish3x....nek2...pela nk jadik...

Catat Ulasan



 
design by mizzapple