Award again!!


Salam blogger. kali nie apple kena tag lagi dari 2 rakan blogger yang agak2 baru je kenal. ok. tanpa membuang masa jom layan tag2 kt bwh nie.

First!!



award nie dari eyka elisha
tengs kt cik eyka 4 the award.

7 BENDA PASAL DIRI KITA

♥ seorang yang pendiam. pemalu. ikt tempat n keadaan
♥ suka melukis. suka menconteng. tu mmg dh mnjadi tabiat. wewe
♥ seorang yang pembersih. rajin mengemas rumah. xsuka kotor
♥ seorang yang simple dari segala aspek. caya x?? woowoo

apa lagi eh?? ckup2 la 2. kunk cite lbeh2 korang bosan nti.

then kena tag la pulok!

ree
wawa
aida


Second!!
Tengs en. baulu bangkit kerna tag apple. hadoiii. kena jawab tag lagi. bagi tak menghampakan pada pengetag. so, apple kena jawab jgak le.

Let Know Something About Me!

apa benda paling penting dalam hidup anda?
kehidupan yang sempurna. my family. n all my friend.

benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri?
handphone le.

dimanakah tempat korang nak langsungkan perkahwinan & apakah tema korang?

hotel 5 bintang. wuwu
tema ala2 taman gitu. =p

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
forever n ever.

novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?

dara dan nur.

antara mak ayah korang, mana yang lebih mesra?
dua-dua mesra.

namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?

bakal suami. keh3

adakah korang basuh baju korang sendiri?
yap. kdng2. tp slunye en. mesin.

dimanakah tempat korang betul2 nak pergi?

tempat yang paling indah dan nyaman.

pilih satu, peluk atau cium?
satu pun xmao!

beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
xkenal pn spe en. baulu bangkit nie.
xkenal jgak
cmform mmg xkenal lh. haha

benda yang korang sayang dalam hidup korang?
smua yg apple miliki. ^^

5 lagu korang suka dengar?
maher zain - insyaallah
fotograf - luka seribu rindu
bnyk sbnrnya tp dpt huraikan 2 jelh.

5 blogger yang dipertanggungjawabkan utk jwb tag nih.

biskut
zanna
tomato

3 saje. yg slebihnya d'tujukan kt korang2 yg dtg blog apple.
yeh! da siap semuanya. korang jgn lupa amek ye.

jalan2 ditepi paya,
snggah mncari si ikan haruan,
sudah baca sila la amek ya,
jlnkan tanggungjwb yg d'berikan. ^^

10 pengomen tegar:

princeduyong berkata...

panjang dan lebar..

one2paii berkata...

wah..tahniah tahniah..femes le luh..masuk tb n paper dah nie..heheh

biskut berkata...

MizzApple..aku akan jawab tag ni.sekali sekala jawab tag tak jadi mslh kan wlupon sblm nih payah bebenor nak jawabnyer.but give me a time..hehe.Owh ya congratz Apple.

mizzapple berkata...

princeduyung : haha. yg first 2 pendek ja. yg second 2 panjang. keke

one2paii : mn de femes pn. blogger baru nk mrangkak nie. wuwu

biskut : wokey! tadahal la en. biskut. take a time. ^^

~Ree~ berkata...

tahniah2...n thnx~!...=D

:: Zanna :: berkata...

tengs mizzapple tag award yg kedua tuk zanna...alamak!!pnjngnya soklan....huh!!~~ bg zanna masa yer nk jwb soklan2 itu...hehe

mizzapple berkata...

ree : tq n welkem. =)

zanna : welkem. wokey zanna. take time. ^^

hiro berkata...

dh femes ni,

mizzapple berkata...

dk femes pn.
kamo lg femes. wuwu

nora berkata...

i follow u tau, kalau sudi follow me bac ya

Catat Ulasan



 
design by mizzapple