26 November 1987???

Salam readers.

ada apa dengan tarikh 26 November 1987 nie?? hmm. korang rasa2 apa eh?? teka cepat. ala lambat la korang nie. meh la anak cucu cicit semua, nenek nak story. =p

sebenarnya tarikh tu adalah tarikh lahir insan yang pernah bertakhta dihati apple. hari nie lah hari lahir beliau. apple xde kesempatan nak ucap sendiri kt dia. perasaan sakit tu masih lagi terasa sampai sekarang. apple langsung xleh nak lupakan apa yang dia dh lakukan kt apple. apple xnk berdendam, so apple terima je dengan redha. n doa apple, apple harap dia bahagia bersama insan yang dia sayangi.

seandainya dia terbaca warkah nie, apple harap dia sedar akan kesilapan dia. apple xminta dia kembali tapi sekurang2 nya mohon la maaf untuk kali terakhir. n akhir kata, " SELAMAT HARI LAHIR MOHAMAD AINUDDIN ". MAY GOD BLESS U.

~sekian~

9 pengomen tegar:

biskut berkata...

sweet..walaupon cuma x tapi sentiasa ingat.selalu gak buat mcm tuh.sesaja rawat hati.kononnya..hehe

mizzapple berkata...

hehe.
kenangan tetap akan d'ingat selalu.

princeduyong berkata...

kenangan mengusik jiwa eh... :)

NuSaNa NoSa 91 berkata...

biarlah segala2 nya berlalu.. T_______T

ShazlinaSaad berkata...

sabar lah..lupakan kenangan lalu, bina hidup baru..

Betta sp berkata...

let by gone, be by gone-forgive and forget the past
-english proverb

SyerAgh berkata...

selamat hari lahir kepada dia jugak.. ecece

mizzapple berkata...

tq all.

aaro Othman berkata...

knapa kau seksa aku? apa salahaku

Catat Ulasan



 
design by mizzapple