. Monoloq Diri .

Assalammualaikum.

sekadar gambar hiasan

Rasanya sudah lama tak bermonoloq disini. Kesibukan membuatkan aku semakin hari semakin jarang untuk update. Entah kenapa rasa ini tiba-tiba bagai hilang. Dalam amarah pada diri yang tak dapat diluahkan dengan kata-kata. 

Marah kerana tak bisa mengawal minda. Marah kerana gagal mengenal jiwa. Marah kerana sering alpa pada cinta. Entah kenapa rasa ini semakin hari semakin suram. Melihat dan melihat tanpa ada yang berdetik seperti selalu. Mungkin keutuhan yang cuba dibina menjadi punca. Tekanan yang memaksa diri dalam renungan yang kelam.

Aku cuba mencari diri yang lama menyepi. Biar sakit, biar perit. Gagah melangkah tiada beralih arah. Biar dibenci biar dihindar, tapi masih tetap bertahan kerana aku masih tetap aku yang dulu.

.sekian.

29 pengomen tegar:

ADEEYA berkata...

Me feel liddis too :(

ADEEYA berkata...

Me feel liddis too :(

LidiaSuraya berkata...

Huhuhu mmg ada masanya kita akan rs camni kn ? Huhuhu

E'in berkata...

jgn tension2.. huhu

obat tahan lama berkata...

hmmmm ^_^

Everything's Everythings berkata...

Semoga tabah! ^^

cerita best berkata...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Bangau merah berkata...

Mengapa bermasam bermuram durja sayang,
Dugaan yng datang tandanya sayang,
Rasa sunyi seperti dibuang,
Cermin lah diri apa yng dipegang.

Jika kau rasa dirimu kemarau kontang,
Jangan disalahkan diatas yng memandang,
Rezeki kita sendiri yng buang,
Hidup ini harus berjuang.

Lihat kah kau,
Bacakah kau,
Renungkah kau,
Pegang kah kau.

Ku singkap az-zaariyaat Mu,
Ku sembah hanya pada Mu yng satu,
Terpaku berdiri ku kaku,
Tertunduk jatuh berasa malu,
Telah Kau bersumpah untuk ku.

Kita yng lalai,melangkah longlai,
Sayang Kekasihnya kita yng abai,
Sendiri yng tidak mahu menilai..

Debu diterbangkan angin
Hujan jatuh darinya awan
Kapal berlayar didasar lautan
Semuanya yang dikotakan..

Jangan kau bermurung lagi sayang,
Rautkan senyuman ihklas tenang,
Kata2 sayang sudah kudendang,
Cinta insan ku hanya kau seorang,
Bahtera kita pastikan bergongcang,
Ingat padanya tangan berpegang,
Semoga kebahagian kita cepat datang.. acherol.blogspot.com

Obat Kencing manis berkata...

semangat55,maju terus pantang kabur

PengobatanTradisional Asam Urat berkata...

hayyy.salam kenal

Pengobatan kencing manis berkata...

biarkan waktu bicara membawa takdirnya....

nurul berkata...

suka pakai dress??jom singgah cni
www.dresslover84.blogspot.com

Pengobatan Tradisional penyakit Kista berkata...

jalani apa danya

Pengobatan tradisional kanker darah berkata...

assalamu'alaikum ..salam kenal

Obat kencing manis berkata...

assalamu'alaikum

Obat Kencing manis berkata...

assalamu'alaikum..salam kenal..semangat

Obat Kuat Pria berkata...

wa'alaikum salam..apa kabar??

Obat Kencing manis berkata...

cerita yang menarik..

Obat Kuat Pria berkata...

assalamu'alaikum..salam kenal

Obat Tradisional Penyakit Asam Urat berkata...

cerita yang menarik..

Obat Kuat Pria berkata...

assalamu'alaikum..cerita yang menarik

Obat Kuat Pria berkata...

salam kenal

Ksatria Sunda berkata...

assalamu'alaikum ya ukhti

yadi berkata...

kunjungan perdana kaka salam kenal ikut liat blognya yah, makasih.

obat tradisional demam berdarah berkata...

nice post tahnks

cara mengobati penyakit cacar berkata...

salam kenal ikut mampir keblognya saya liat" yah blognya :)

el berkata...

lumrah hidup dik..hope dik ok ok je eh..k.el pun sllu mcm tu gak hehe

Zana Hassan berkata...

cerita yang menarik :)

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Catat Ulasan



 
design by mizzapple