.Takziah : Seorang Lagi Rakan Blogger Telah Meninggalkan Kita.

Assalammualaikum.

Takziah untuk keluarga arwah hakim @ telordibasuh. Hari ni beliau telah pergi menghadap Ilahi kerana penyakit asma. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

aku dapat berita ni dari blog SK. selalu jugak aku jenguk blog beliau. rasa macam xpercaya pulak dia dah xde.

nak tau maklumat lanjut boleh rujuk

SINI

dan

SINI

marilah sama2 kita sedekahkan al-fatihah untuk arwah.

.al-fatihah.

12 pengomen tegar:

KAMIHIDUP berkata...

AL-FATIHAH.

hawiz berkata...

al-fatihah..moga2 ditempatkn diklgn org2 beriman..aminnn...

Sembang Kemas berkata...

semoga rohnya dicucuri rahmat....

amin.

mai meowmeow berkata...

al-fatihah

Far8 budak baik berkata...

aku baru je nk berblog..
dy dah pergi..
terkejut..huh...
sedih

Cik Jannah berkata...

tak sangka kan?

Mohd Nor Quiyyum berkata...

blog arwah antara blog feveret aku... x penah miss bace entry2 yg kelakar dan membawa maksud mendalam.. semoga roh arwah ditempatkan dalam kalangan orang beriman. amin.

Nora Karim berkata...

Al-fatihah... akan merindui tulisan2 nya...

Ohno!!! berkata...

Al-Fatihah....

iemanizam berkata...

amin..alfatihah..~_~

Liyana Zahim berkata...

Alfatihah..

Isteri @ Ibu Cute berkata...

Hai! Mizz Epal...

Al-fatihah...

Bestlah blog Mizz Epal ni ringan and senang bukak hehehe

Catat Ulasan



 
design by mizzapple